Ugdymo ir ugdymosi aplinkos bei mokinių socialinių ir emocinių kompetencijų tyrimas Klaipėdos r. mokyklose
Nuo vasario 28 d. iki balandžio 12 d. atliekamas ugdymo ir ugdymosi aplinkos bei mokinių socialinių ir emocinių kompetencijų tyrimas Klaipėdos r. mokyklose. Pateikiame prisijungimus prie anketų ir kviečiame visų mokyklų bendruomenes aktyviai dalyvauti ir nuoširdažiai atsakyti į anketos klausimus. Jeigu bus klausimų - kreipkitės tel. 8 615 33236 (R.Sirutienė) arba 8 617 85840 (J.Adomkus).
Gimnazistai ,,Ateities inžinerijos“ programos ,,Išmanusis šiltnamis“ nugalėtojai
Vasario 25 dieną Vilniaus Gedimino technikos universitete vyko nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ (AI) projektinių darbų peržiūra. Renginyje dalyvavo apie 400 žmonių (300 mokinių, mokytojai, svečiai, VGTU darbuotojai, studentai). Buvo pristatyti, įvertinti ir paviešinti projekto „NVŠ neakivaizdinių programų sukūrimas ir įgyvendinimas sumaniosios specializacijos ir inžinerijos bei technologijų srityse“ rezultatai – 50 komandinių darbų.
Dalinimasis gerąja patirtimi
Gargždų ,,Vaivorykštės“ gimnazijos III klasės A1 srauto mokinių (mokytoja Rasa Rusteikienė) lietuvių kalbos ir literatūros projekto ,,METŲ“ IŠMINTIS“ aprašymas:
Dirbdama gimnazijoje su vyresniųjų klasių mokiniais skatinu bent kartą metuose paruošti literatūros projektą, kurio temą pasiūlau, tačiau gimnazistams palieku laisvę interpretuoti. Taip mokiniai skatinami ne tik ,,sausai“ pažinti, suprasti ir išmokti medžiagą, ne tik rašinius mokosi kurti, bet ir įsitraukia į praktinę kūrybinę veiklą, patiria atradimo ir kūrybingumo skleidimosi džiaugsmą, ugdosi gebėjimą viešai pristatyti atliktus projektus. Dalinuosi originaliais šių metų gimnazistų darbais, tikėdamasi, kad toks tolimas rašytojas kaip Kristijonas Donelaitis gali priartėti prie jauno, šiuolaikinėse technologijose skendinčio, žmogaus.
Metodinė diena „Mokinių ugdymo(si) aktyvinimas“ Dituvos pagrindinėje mokykloje
Š. m. vasario 18 dieną Dituvos pagrindinėje mokykloje organizuota metodinė diena. Dienos tikslas: keturių rajono – Dituvos, Dovilų, Gargždų „Kranto“ bei Lapių – pagrindinių mokyklų pedagogams pasidalinti gerąja patirtimi mokinių ugdymo(si) klausimais.
„Praeitis – dabartis – ateitis“ – trys žodžiai, kuriais apsibrėžta beveik dvidešimties pedagogų susirinkimo pagrindinė mintis: praeities klaidų nekartojimas, dabartinės situacijos kritinis vertinimas bei pozityviai nusiteikusios ir inovacijas priimančios ateities mokyklos perspektyvų aptarimas.