Saulėtą balandžio popietę Klaipėdos rajono ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų metodinis pasitarimas vyko Dovilų etninės kultūros centre. Pasitarimo tikslas – Dovilų etninės kultūros centro edukacinių programų ir veiklos pristatymas ikimokyklinių įstaigų pedagogams.

Etninės kultūros centro direktorė Lilija Kerpienė su šaunia komanda: etnologais Jolita Vozgirdiene, Jonu Tilviku, Helmutu Lotužiu, Dalia Beniušiene-Lengvinaite, meno skyriaus vadovu, renginių organizatoriumi Donatu Bielkausku pedagogams padėjo pajausti, suprasti ir išgyventi Mažosios Lietuvos dvasią, atgaivintą ir sėkmingai gyvuojančią Etninės kultūros centre.

LIONS TULPIŲ DIENA– jau ketvirtoji tradicinė tarptautinė akcija, kai kviečiama pagalvoti apie vaikus šeimose ir mokykloje bei padėti juos išauginti be smurto. Ši akcija trečius metus vykdoma Klaipėdos rajone.

Nuo 2008 metų LIONS QUEST programos Klaipėdos rajone pamažu skinasi kelią į vaikų, pedagogų ir tėvų širdis. Jos įgyvendinamos ir ikimokyklinėse bei priešmokyklinėse, pradinio , pagrindinio ir vidurinio ugdymo mokinių klasėse. Kad SEU programų įgyvendinimas būtų kuo sėkmingesnis, reikalingos mokymo priemonės.

Kvietimas dalyvauti Tarptautinio Klaipėdos violončelės festivalio-konkurso metu vyksiančiuose seminaruose (2019 m. gegužės 6–10 d.)
ATSISIŲSTI KVIETIMĄ

Dvi savaites Gargždų „Vaivorykštės“ gimnazijos Tolerancijos ugdymo centras vykdė projektą „Leiskite man būti savimi…– Anos Frank gyvenimo istorija“ . Tai tarptautinė edukacinė paroda, kurią sukūrė Ana Frank Namų organizacija Amsterdame.

Balandžio 17 dieną pasibaigus pamokoms dalis Gargždų „Vaivorykštės“gimnazijos DofE programos dalyvių, lydimi socialinės pedagogės Rositos Jankauskaitės ir matematikos mokytojo Giedriaus Žemaičio, nusprendė išbandyti savo jėgas – pėsčiomis įveikti 10 km atstumą (maršrutas Gargždai – Dovilai – Gargždai). Dauguma mokinių tokį atstumą su grupe ir laikydamiesi žygiui keliamų reikalavimų ėjo pirmą kartą. Tai buvo mokinių ištvermės, pasirinktos žygiams aprangos bei avalynės, gebėjimo orientuotis aplinkoje pasitikrinimas. Gimnazistai analizavo žemėlapius, mokėsi sutarti grupėje, įgijo bendradarbiavimo įgūdžių ir patobulino kitus gebėjimus.