Afrikos gyvūnai

Renata Liutikaitė-Lukošienė, vyresnioji mokytoja, Gargždų lopšelis-darželis „Gintarėlis“

Skaitmeninė didaktinė priemonė „Afrikos gyvūnai“ skirta 3–5 metų vaikams. Ši metodinė priemonė supažindina vaikus su Afrikos gyvūnų išvaizda ir skleidžiamais garsais, lavina kalbėjimo įgūdžius, loginį mąstymą bei ugdo skaitmenines kompetencijas. Naudodamiesi planšete ar stebėdami mokytojos rodomą ekraną, ugdytiniai analizuoja gyvūno kūno dalį paveikslėlyje, klausosi skleidžiamo garso ir bando įvardinti gyvūną. Priemonė skatina smalsumą, kūrybiškumą ir interaktyvų mokymąsi.

https://drive.google.com/drive/folders/1HRXf9awuR0UT3NA4HrGtI2hw61vBtrn3


Pievų gyventojai

Gitana Puidokienė, vyresnioji mokytoja, Gargždų lopšelis-darželis „Gintarėlis“

Skaitmeninio turinio priemonė „Pievų gyventojai“ skirta 3–5 metų vaikams. Metodinė priemonė supažindina vaikus su pievų gyvūnais, skatina aplinkos pažinimą ir tyrinėjimą, ugdo loginį mąstymą bei skaitmenines kompetencijas. Žaidžiant individualiai ar grupelėse, ugdytiniai naudodamiesi planšete ar išmaniuoju ekranu ieško nurodyto gyvūno ir padeda varlytei peršokti nuo lapo ant lapo iki kito kranto. Ši priemonė suteikia galimybę vaikams mokytis interaktyviai ir patirti pažinimo džiaugsmą.

https://docs.google.com/document/d/10hMbmRUoyBiwcCVZxZKBZlr5p7Cf7c0v


Transporto priemonės

Gitana Puidokienė, vyresnioji mokytoja, Gargždų lopšelis-darželis „Gintarėlis“

Skaitmeninio turinio priemonė „Transporto priemonės“ skirta 3–5 metų vaikams. Metodinė priemonė padeda supažindinti vaikus su įvairiomis transporto priemonėmis, skatina aplinkos pažinimą, lavina atmintį, susikaupimą, loginį mąstymą bei ugdo skaitmenines kompetencijas. Vaikai žaidžia grupelėse ar individualiai, naudodamiesi planšete arba išmaniuoju ekranu. Žaidimo tikslas – atversti po dvi korteles vienu ėjimu ir rasti jų atitikmenis. Ši priemonė suteikia vaikams galimybę mokytis žaismingai ir patirti atradimo džiaugsmą.

https://docs.google.com/document/d/1zJb-vO6UlS8WoZzfYXLLjQqOGFvQiTGs


Mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų ir mokinio padėjėjų sukurtų sensorinių, technologinių priemonių naudojimas stiprinant įtraukųjį ugdymą

Albina Smilginienė, Džiuralda Kavolienė, Priekulės vaikų lopšelio-darželio ikimokyklinio ugdymo mokytojos metodininkės

Jūratė Perminė, Reda Daukantienė, Priekulės vaikų lopšelio-darželio mokinio padėjėjos

Pranešime pateikiama Priekulės vaikų lopšelio-darželio geroji patirtis taikant sensorines, technologines priemones siekant stiprinti įtraukųjį ugdymą.

https://docs.google.com/presentation/d/1Kpt6-4o2Oz4hWHMJBQvMszyDtx2LRN7_/edit?pli=1#slide=id.p2 

https://drive.google.com/drive/folders/1XsJSzT4WpioO5LGStG1R4Tbk-v-NMfUa 


Emocijos

Danutė Surplienė, mokytoja metodininkė, Gargždų lopšelis-darželis „Naminukas“

Stalo žaidimas „Emocijų domino“ skirtas 3–6 metų vaikams. Žaidimą sudaro 28 kortelės, padalintos į dvi dalis, kuriose pavaizduotos skirtingos emocijos: geltona – pasibjaurėjimas, salotinė – išsigandimas, raudona – pyktis, violetinė – džiaugsmas, žalia – baimė, mėlyna – liūdesys. Žaidėjai, kurių gali būti nuo 2 iki 6, traukia po 4 korteles ir deda jas taip, kad sutaptų emocijų paveikslėliai. Jei kortelės nesutampa, žaidėjas traukia naują kortelę tol, kol randa tinkamą. Žaidimas padeda vaikams atpažinti ir įvardinti emocijas, skatina socialinius įgūdžius ir emocinį intelektą.

https://drive.google.com/drive/folders/1KAvbHP8JqHKbaVFkooss_95Vv8JF4uWi


Emocijų takelis

Danutė Surplienė, mokytoja metodininkė, Gargždų lopšelis-darželis „Naminukas“

Žaidimas „Emocijų takelis“ skirtas 4–6 metų vaikams. Žaidime vaikai susipažįsta su įvairiomis emocijomis, kurios vaizduojamos skirtingomis spalvomis: geltona – pasibjaurėjimas, salotinė – išsigandimas, raudona – pyktis, violetinė – džiaugsmas, žalia – baimė, mėlyna – liūdesys. Žaidimas lavina vaikų gebėjimą atpažinti ir išreikšti emocijas, naudojant veido ir kūno išraiškas. Kortelės su žvaigždutėmis skatina atlikti veiksmus, padedančius valdyti emocijas, kaip kvėpavimo pratimai ar apkabinimai. Žaidimas ugdo vaikų socialinius įgūdžius, skatina kantrybę, taisyklių laikymąsi, grupinį žaidimą ir emocinę savireguliaciją.

https://drive.google.com/drive/folders/1ATcuScm2lmbc47QwjxOEiZVDcQf9qfSL


Spalvos

Renata Rudgalvienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja, Gargždų lopšelis-darželis „Naminukas“

Mokomasis žaidimas „Dėliok pagal spalvas“ skirtas 2–4 metų vaikams. Žaidimą sudaro lentelės su spalvotais nupieštais rutuliukais bei lentelės su nupieštais rutuliukais ir skaičiais. Vaikas su pincetu ima tokios spalvos rutuliuką, koks nupieštas lentelėje, ir deda šalia spalvoto rutuliuko į tam paruoštą vietą arba ant spalvoto rutuliuko. Kitas žaidimo variantas – su pincetu ima spalvotą rutuliuką ir deda jį ant tokios pat spalvos skaičiaus, pasako, koks skaičius parašytas, skaičiuoja rutuliukus. Žaidimo tikslas – vaikui dėliojant rutuliukus lavinti jo smulkiąją motoriką, susipažinti su skaičiais bei spalvomis, išmokti dėlioti rutuliukus pagal numatytą seką.

https://drive.google.com/drive/folders/1cwaMk-J-leR05rgPj3C2_aJOckr1Vn43


„Smalsi vaikystė“

Loreta Stirbienė, vyr. mokytoja, Veiviržėnų Jurgio Šaulio gimnazijos ikimokyklinio ir priešmokyklinio skyriaus vyr. mokytoja

Aprašymas: Pristatomos metodinės priemonės, skirtos 2–4 m. vaikų ugdomosioms veikloms. Priemonės, pagamintos vyr. mokytojos Loretos Stirbienės, naudojamos ugdomosiose veiklose siekiant ugdyti kūrybinius, kalbinius, skaičiavimo ir matavimo, komunikavimo, dėmesio koncentracijos, spalvų pažinimo, fizinio aktyvumo įgūdžius. Priemonės skatina ugdytinių smalsumą, norą pažinti juos supantį pasaulį, susipažinti su įvairiomis medžiagomis, formomis, paviršiais, padeda lavinti pojūčius, gauti naujos taktilinės informacijos, skatina žaisti ir bendrauti, stiprinti tarpusavio ryšius, ugdyti kasdieninius gyvenimo įgūdžius. Ugdytiniams suteikiama galimybė inicijuoti, improvizuoti, savarankiškai rinktis. Metodinės priemonės sukuria kontekstą žaidimų plėtojimui ir tęstinumui, turi universalų dizainą ir įvairias panaudojimo galimybes, padeda lengviau nukreipti ugdytinių veiklas tinkama linkme.

https://drive.google.com/drive/folders/1bcp_kl1_du7_SwrQ6rUfAZT5ivYJ8JdD


Teatro lėlės

Virginija Karpavičienė (ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė), Vilma Žviliuvienė (vyresnioji ikimokyklinio ugdymo mokytoja), Gargždų lopšelis-darželis „Naminukas“

Sukurta ir pagaminta 10 netradicinių lazdelinių teatro lėlių iš įvairiaspalvių medvilninių siūlų ir balionų vaidinimui pagal Ritos Bagdonaitės knygą „Lašiuko kelionė“ (apie vandens apytaką gamtoje). Priemonė skirta lavinti vaikų kūrybiškumą, kalbą, sensorinį ugdymą. Su šia priemone vaikai laisvalaikiu gali improvizuoti, kurti vaidinimus ir išbandyti įvairesnius bei sudėtingesnius lėlių valdymo būdus.

https://drive.google.com/drive/folders/181asN1GV7Rx4SYLDWBRj7jL6XWmDUGgY


S. Kneipo terapijos pojūčių takai

Virginija Karpavičienė, mokytoja metodininkė, Gargždų lopšelis-darželis „Naminukas“

Penki refleksoterapiniai sveikatingumo takai su įvairiais šiurkštumo ir dydumo elementais. Vaikų emocinei ir fizinei sveikatai stiprinti. Apsaugo nuo plokščiapėdystės ir lavina sensorinius įgūdžius.

https://drive.google.com/drive/folders/1lRNqIYdX16CnsITr5tKmUofUpgSWxkHt


„Metų laikai“

Raimonda Bubliauskienė, Mokytoja, Gargždų lopšelis-darželis „Naminukas“

Priemonė skirta 3-6 m. amžiaus vaikų pažintinei kompetencijai ugdyti. Ją sudaro 4 skirtingi medžiai (ruduo, žiema, pavasaris, vasara). Priemonė skirta papildyti grupės erdvę, įtvirtinti žinias apie metų laikų požymius, ugdyti vaikų meninį ir estetinį suvokimą.

https://drive.google.com/drive/folders/1zDCmBHBMDW2fuTTbRPgtP0dWUNdQSNNp


Aš auginu. Nuo sėklos iki augalo

Grupė „Lašeliai“

Šioje veikloje namuose vaikai sužinojo, ko reikia augalui, kad jis augtų. Vaikai ir jų tėveliai dalinosi savo patirtimi, kaip auginti augalus nuo sėklos iki augalo. Refleksijos metu buvo aptariami vaikų atlikti darbai: nuo sėklos pasodinimo, žemės, vandens, saulės ir oro poreikio iki augalo dalių pažinimo ir kūrybinės veiklos, tokios kaip augalo (gėlės) dalių piešimas ir knygelės „Gėlės dalys“ kūrimas. Vaikai ir tėveliai praktikoje pamatė, kaip augalai auga, ir dalinosi savo patirtimi apie įvairių sėklų sėjimą ir priežiūrą.

https://drive.google.com/drive/folders/1yrCWDQevSL61hVbiwHXjy4-RBFviwEAX


Geometrinės figūros

Raimonda Bubliauskienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja, Gargždų lopšelis-darželis „Naminukas“

Priemonė skirta 3-6 m. amžiaus vaikų pažintinei kompetencijai tobulinti, spalvų, skaičiavimui, geometrinių figūrų pažinimui. Priemonę sudaro 4 skirtingų spalvų (oranžinės, pilkos, baltos, rudos) geometrinės figūros (kvadratas, trikampis, stačiakampis, apskritimas).

https://drive.google.com/drive/folders/1h0QUHzM3w56mM3xkeIYMKOSbB3z56LGS


Atpažįstu daržoves. Mokausi skaičiuoti.

Karolina Šimulūnaitė, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja, Gargždų lopšelis-darželis „Naminukas“

Priemonė skirta 5-6 metų vaikams. Naudodami šią priemonę priešmokyklinio amžiaus vaikai skaičiuos iki 20-ties, atpažins pavaizduotas daržoves, į puodą įdės atitinkamą skaičių daržovių, suskaičiuos kiek iš viso puode daržovių. Priemonėje yra A4 formato lapas su garuojančio puodo paveikslėliu, 15 kortelių su skaičiais ir daržovių paveikslėliais, 90 kortelių su daržovėmis (pomidoru, paprika, morka, moliūgu, bulve, svogūnu, žirniu, kopūstu, brokoliu, pupa, cukinija, žiediniu kopūstu, česnaku). Priemonės kortelės visos laminuotos. Vaikai jomis gali naudotis ugdomojoje veikloje arba laisvu laiku po pietų miego.

https://drive.google.com/drive/folders/1o26UGycKem5Htg-z-vvYGlWZsupvZ70r


Gamtamokslinis pažinimas, programavimo pradmenys

Gintarė Bulvydaitė, mokytoja, Gargždų lopšelis-darželis „Naminukas“ Kvietinių skyrius

Ugdomoji priemonė „Kas sudaro saulės šeimą?“ skirta 5-6 metų amžiaus vaikams. Ji apima „Bee bot“ robotuko kilimėlį su Saulės sistemos kūnais ir planetomis. Priemonė skatina vaikų susidomėjimą dangumi, planetomis, moko iššifravimo bei problemų sprendimo. Naudojant „Bee bot“ robotuką, įtvirtinamos krypčių sąvokos, o žaidžiant grupėse ugdomi bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai.

https://drive.google.com/drive/folders/1KBKZQdTczybCJiWgyqpL7LfxwJ7aM8bI


Didaktinis žaidimas „RAIDĖS“

Dalia Rapalienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja, mokytoja metodininkė, Gargždų lopšelis-darželis „Naminukas“

Priemonė skirta raidžių pažinimui, gyvosios ir negyvosios gamtos, aplinkos daiktų pavadinimams įtvirtinti. Raidės pagamintos – pasiūtos iš fetro, sudėtos į lininį maišelį, ant kurio išaplikuota ABC. Taip pat kartu yra ir pasiūti paveikslėliai-įvairių daiktų simboliai: arbūzas, obuolys, morka, namas ir kt. Žaidimas skirtas priešmokyklinio ugdymo grupės 6-7 metų vaikams. Gali žaisti 3-4 ar net daugiau vaikų vienu metu. Vaikai iš maišelio išsitraukia po 1 raidę, pasideda ją priešais save, ant stalo, ant kilimo. Ir toliau ieško paveikslėlio-daikto, kurio pirmas garsas atitinka tą raidę. Pavyzdžiui, RAIDELĖ A- šalia padedu ARBŪZĄ. RAIDELĖ P- surandu ir padedu šalia PIRŠTINĘ ir t.t.

https://drive.google.com/drive/folders/1qaEw-BET_ixVfQFzlyBPwIuQ_wrfvOw4


Priedas prie šviesos stalo „Puošk siluetus“

Irena Viliutienė, auklėtoja-metodininkė, Gargždų lopšelis-darželis „Naminukas“

Stalo žaidimas skirtas 2-5 m. vaikams. Ją sudaro įvairūs, skaidrūs ir pusiau skaidrūs daiktų, gyvūnų, geometrinių figūrų siluetai. Vaikas puošia pasirinkta siluetą siūlais, vilna, vata, sagomis, smulkiomis geometrinėmis figūromis.

https://drive.google.com/drive/folders/1s1ua6-43kD41fp_3c1N1OHF1z-6KKysX


Ar žinai, vaikeli, gyvūnėlių šneką?

Daiva Paškauskienė, muzikos mokytoja metodininkė, Gargždų lopšelis-darželis „Ąžuoliukas“

Vaizdinė-didaktinė priemonė skirta ankstyvojo jaunesnio ir ikimokyklinio amžiaus vaikų meninei komunikavimo ir pažinimo kompetencijoms ugdyti. Ši metodinė priemonė padeda supažindinti vaikus su naminiais gyvūnais ir paukščiais, jų išvaizda, balsų mėgdžiojimu, charakterio ir elgesio ypatumais. Priemonės pagalba lavinama vaikų klausa, dėmesys, vaizduotė ir plečiamas akiratis.

https://drive.google.com/drive/folders/1nUGNAQbK0Jd3GREkrscZwL4IkRuqY85G


„Šiukšlėms -NE!“

Virginija Martyšienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė

Šiame metodiniame darbe pristatoma veikla „Šiukšlėms -NE!“, skirta priešmokyklinio amžiaus vaikams. Veiklos metu vaikai supažindinami su aplinkos tvarkymo svarba ir įvairiomis šiukšlių rūšimis per praktinius užsiėmimus ir žaidimus. Vaikai skatinami atpažinti šiukšles, mokytis rūšiuoti atliekas, gerbti aplinką ir ją tvarkyti. Pateikiami eilėraščiai, klausimai ir užduotys padeda integruoti teorines žinias su praktiniais įgūdžiais, skatina vaikų kūrybiškumą ir bendradarbiavimą.

https://drive.google.com/drive/folders/1phNS2IcnuoWjYsO18YZ4x3Zt4At88mxT


Spalvų savaitė

Eglė Noreikienė, auklėtoja, Kretingalės vaikų lopšelis-darželis

Priemonė skirta 2–3 metų amžiaus vaikams padėti įsiminti spalvų pavadinimus, skatinti tyrinėti, rūšiuoti, grupuoti daiktus. Tapatinant daiktą su spalva siekiama ugdyti vaikų kūrybiškumą ir domėjimąsi supančia aplinka bei plėsti jų kalbos žodyną. Lavinamos smulkioji ir stambioji motorika, vaizduotė, mąstymas, suvokimas ir pastabumas. Priemonę sudaro 12 skaidrių. Vaikai aktyviai žaidžia, kuria ir tyrinėja spalvas supančioje aplinkoje, taip pat gauna teigiamų emocijų ir džiaugsmingų akimirkų.

https://drive.google.com/drive/folders/14Es27Gsl39cW56GbVQgOf62kw_Pprrp3


Kokia tai geometrinė figūra?

Inesa Budvytienė, vyr. auklėtoja, Vėžaičių lopšelis-darželis

Ši pažintinė-lavinamoji priemonė skirta ikimokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijai lavinti. Priemonė susideda iš tuščios kartoninės dėžės, dangčio su skylutėmis, ant kurio pavaizduoti geometrinių figūrų pavyzdžiai, ir spalvotų geometrinių figūrų (trikampis, apskritimas, kvadratas, stačiakampis), pagamintų iš storo spalvoto kartoninio popieriaus. Vaikai mokosi atpažinti ir įvardinti geometrines figūras, lavina erdvinį mąstymą ir smulkiąją motoriką, žaisdami su šiomis figūromis.

https://drive.google.com/drive/folders/1OEk5GeVGM7VYeuAh8YB4qVQfHb7-kKqS


Geometrinės figūros

Eglė Noreikienė, auklėtoja, Kretingalės vaikų lopšelis-darželis

Šis vaizdinis pranešimas skirtas supažindinti 6-7 metų priešmokyklinio amžiaus vaikus su geometrinėmis figūromis. Žaismingai tyrinėjimo būdu, naudojant gamtines medžiagas, siekiama lavinti ir plėtoti mąstymo operacijas bei erdvinį mąstymą, pastabumą. Mokoma įtvirtinti erdvines sąvokas, skaičių sakytines ir rašytines žinias. Vaikai žaidimų metu susipažins su figūrų požymiais, išmoks atpažinti ir įvardinti įvairias geometrines figūras, ugdysis smulkiąją motoriką bei patirs džiugias emocijas mokantis per žaidimą.

https://drive.google.com/drive/folders/1G67eO2erQKY-SdiDWZMlVdtNzJo41743


Kaip lavinti vaiko kalbą namuose?

Lina Strelčiūnė, logopedė, Gargždų lopšelis-darželis „Naminukas“

Kalba – tobuliausia bendravimo priemonė, kurios dėka vaikas įgyja žinias apie jį supantį pasaulį, reiškia norus, jausmus ir mintis. Šis metodinis darbas pateikia praktinius patarimus, kaip namų aplinkoje skatinti vaiko kalbos raidą: žaidžiant, vartojant knygeles, apibūdinant aplinkos daiktus, veikiant kasdienius buitinius darbus kartu su vaiku. Taip pat akcentuojamas smulkiosios motorikos lavinimas, kuris aktyvina kalbos centrų veiklą.

 https://drive.google.com/drive/folders/18RrCj1emUW7IG8TyofDbFwkSbNXMeIoK

Sveikuolių takelis

Rūta Šikšniuvienė, mokytojas metodininkas, Gargždų lopšelis-darželis „Naminukas“

Didaktinė priemonė skirta 3-6 metų amžiaus vaikams, rekomenduojama taikyti kasdieninėje veikloje prieš ir po miego, kūno kultūros užsiėmimų ir sportinių pramogų metu kaip vieną iš Sebastiano Kneipo sveikatinimo elementų. Priemonė skirta organizmo grūdinimui, pėdų masažui ir koordinacijos lavinimui.

https://drive.google.com/drive/folders/1gdRI5r4f_zRSvwgQENoWBzNmneZR4V1l


Mes ir laikas

Aida Balsevičienė, Virginija Karpavičienė, mokytojos metodininkės, Gargždų lopšelis-darželis „Naminukas“

Ugdymo priemonė skirta susipažinti su laiko sąvokomis: metų laikais, paros dalimis ir savaitės dienomis. Priemonė padeda vaikams mokytis skaičiuoti iki 7 ir susipažinti su skaitmenimis nuo 1 iki 7. Jaunesnio amžiaus vaikai supažindinami su metų laikais ir jų požymiais, o priešmokyklinio amžiaus vaikai išmoksta skaityti metų laikų, savaitės dienų ir paros dalių pavadinimus. Priemonė padeda suvokti skaičių reikšmę ir jo kiekį.

https://drive.google.com/drive/folders/1IwiLXui0_UlrQJb8pyUY2ts_dmR3rUj0


Lavinamųjų žaidimų idėjos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo vaikams

Įvairūs autoriai, Klaipėdos rajono ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų mokytojai

Respublikinės lavinamųjų žaidimų idėjų mugės „Paukštį iš plunksnos pažinsi“ kataloge pateikiamos įvairių mokytojų sukurtos edukacinės priemonės, skirtos vaikų pažinimo, kalbos, komunikacijos, gamtosaugos ir motorikos kompetencijoms ugdyti. Žaidimai ir priemonės lavina vaikų atmintį, dėmesį, loginį mąstymą, skaičiavimo įgūdžius ir kūrybiškumą. Priemonės pritaikytos individualiam ir grupiniam darbui, skatina bendradarbiavimą, domėjimąsi paukščiais ir jų gyvenimo būdu.

https://drive.google.com/drive/folders/1MWmLtevdoXTBLndaaDwWeBQNQfIXTAja


Mano gimtinė – Lietuva

Vida Mockienė, vyresnioji ikimokyklinio ugdymo mokytoja, Gargždų lopšelis-darželis „Naminukas“

Didaktinis žaidimas „Dėlionė“ skirtas 4-6 metų vaikų pažinimo kompetencijai tobulinti. Priemonė padeda vaikams susipažinti su Lietuvos žymesnėmis vietomis, raidėmis ir formuoti skaitymo pradmenis.

https://drive.google.com/drive/folders/1e0JVQzRCFiCIynKzVKT5uwm2hekW28bI


Svogūnėlį užauginsiu

Jolanta Šilgalienė, Aida Bieliauskienė, ikimokyklinio ugdymo mokytojos, Gargždų lopšelis-darželis „Gintarėlis“

Savaitės tema „Svogūnėlį užauginsiu“ skirta 2-3 metų vaikams. Pagrindiniai ugdymo uždaviniai – daiginti svogūną, suprasti jo augimo procesą, skatinti vaikų domėjimąsi augalais ir rūpestingumą. Veiklos metu vaikai sužinos, kaip augalas auga, stebės augimo procesą, dalyvaus pokalbiuose ir žaidimuose, susijusiuose su augalų priežiūra. Tokia veikla skatina vaikų domėjimąsi gamta, lavina jų rūpestingumą ir atsakomybės jausmą.

https://drive.google.com/drive/folders/1pG0W_v97tLH2jBFO325ccyctJIxXOKqW


Paukščių sutiktuvės

Asta Kraynienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja, Gargždų lopšelis-darželis „Gintarėlis“

Savaitės tema „Paukščių sutiktuvės“ skirta 4-5 metų vaikams. Ugdymo uždaviniai – pažinti pavasarį sugrįžtančius paukščius, mėgdžioti jų garsus, skatinti pažinimą ir kūrybiškumą per dailės užsiėmimus. Vaikai mokysis atpažinti paukščius pagal jų garsus, pieš paukščius ir jų lizdus, kurs paukščių figūras iš įvairių medžiagų. Tokia veikla lavina vaikų klausos ir vizualinį suvokimą, kūrybiškumą bei skatina jų domėjimąsi gamtos pasauliu.

https://drive.google.com/drive/folders/1hykIRzt0wchWV0l5R36RythvrzzF-YTe