2015 m. birželio 17 d.  LR Seime vyko nacionalinė konferencija „Emocinis intelektas švietimo sistemoje“, kurią organizavo Vilniaus privati gimnazija ir Šiuolaikinių inovacijų diegimo ir kompetencijų ugdymo centras. Klaipėdos rajonui konferencijoje atstovavo rajono švietimo skyriaus vyriausioji specialistė Irena Barbšienė, Švietimo centro direktorė Ramutė Sirutienė, Priekulės I. Simonaitytės gimnazijos direktoriaus pavaduotoja Loreta Kaltauskienė ir  rajono psichologų metodinio būrelio vadovė Vaida Varnelytė. Konferencijoje dalyvavo 300 Lietuvos pedagogų iš įvairių ugdymo įstaigų.

Konferencijoje buvo pristatyta projekto „Emocinio intelekto lavinimas Lietuvos ugdymo įstaigose“, prasidėjusio 2012 m., patirtis. 10 ugdymo įstaigų iš Vilniaus, Kauno, Alytaus, Raseinių, Utenos, Ukmergės  ir Šakių savivaldybių dalyvavo  projekto  įgyvendinime.

Konferenciją atidarė projekto vadovė Irma  Liubertienė.  Konferencijos dalyvius sveikino LR Seimo narė Dalia Teišerskytė. „Tai, ką \jūs veikiate savo projekte, yra stebuklas. Tik emocinio intelekto ugdymas mokyklose  gali sugrąžinti Lietuvos švietimui angelo sparnus“, kėlė auditorijos nusiteikimą darbui Seimo narė.

LR Vyriausybės kanclerio pirmasis pavaduotojas Rimantas Vaitkus, remdamasis tyrimais, teigė, kad emocinis intelektas (toliai EI) yra svarbus ugdyme – vaikai su aukštesniu EI turi daug mažiau problemų, geriau mokosi ir bendrauja su bendraamžiais. Jis pripažino, kad Švietimo ir mokslo ministerija šioje srityje mažai tenuveikė.

LR Seimo narys Gintautas Steponavičius savo pasisakyme akcentavo EI svarbą akademiniams pasiekimams.

Steve'as Neale'as, psichologas, EI profesorius, BCS (The Behaviour Change Specialists) tarptautinės kompanijos narys, kurios ekspertai daugiau nei 10 metų vysto ir įgyvendina EI lavinimo programas visame pasaulyje, suteikė konferencijai daug emocijų ir spalvų. Jo pasisakymai konferencijos metu suteikė žinių apie EI prasmę  ir svarbą žmogaus gyvenime. Pasak jo, nors apie 95 proc. savo veiksmų žmogus smegenimis atlieka automatiškai. Veiksmai, kurie atliekami  limbine smegenų sritimi, yra formuojami emocijų – gerų, blogų prisiminimų ir nuostatų, pagrindu. Kiekvienas žmogus turi savo įsitikinimus ir savaip mato pasaulį. Kiekvienas įsitikinimas ir elgesys gali būti keičiamas ir  vystomas norima arba reikiama kryptimi.

Tarptautinė BCS kompanija EI teorijos pradininkai, pirmieji susijo EI ir asmens ugdymą. Užpatentavusi Limbic (emocinio) mokymosi sistemą, 2010 m. gavo Jungtinės Karalystės „Geriausios mokymų programos“ apdovanojimą.
Konferencijos dalyviai savo pranešimuose džiaugėsi EI įtaka ugdymo įstaigos klimatui, akcentavo  asmeninių, komandos, ir bendrųjų ugdymo įstaigos vertybių svarbą vaiko  ugdyme, diskutavo apie savivertės ir pagarbos įtaką bendram pedagogų EI. Paskutinėje konferencijos dalyje pasisakantieji pristatė EI taikymo praktikoje pavyzdžius.  Be „Kimoči“, „Zipio darugų“ ir „Obuolio draugų“ , buvo pristatyta ir „Lions Quest“ programa paaugliams ir jaunimui. Ją Socialinio ir emocinio ugdymo instituto direktorės dr. Daivos Šukytės  vardu pristatė Priekulės I. Simonaitytės gimnazijos direktoriaus pavaduotoja Loreta Kaltauskienė.

Dalyvavimas konferencijoje suteikė galimybę susipažinti su naujomis šalies pedagogų patirtimis plėtojant EI ugdymo įstaigose, išgirsti pasaulinio lygio lektorių, užmegzti naujus kontaktus ir pasidžiaugti, kad EI lavinime Klaipėdos rajono pedagogai  yra gerokai toliau pažengę nei kolegos iš kitų šalies mokyklų. Telieka sąžiningai tęsti pradėtus darbus – būti intelektualiems apie savo ir kitų emocijas ir galėti kartu su savo mokiniais, kolegomis ir artimaisiais kurti vidinę „laimės“ būseną – norimą santykį su savimi ir kitais žmonėmis.