Gargždų „Vaivorykštės“ gimnazistai turėjo puikią progą  tradicines pamokas iškeisti į  kūrybinius mokymus, kurie vyko dvi dienas. Tai edukacinio kūrybingumo ugdymo projekto moksleiviams – „Ugdyk kūrybiškumą – taip gimsta išradimai!“  tęstinis užsiėmimas. Turbūt daugelis mums draugiškai pavydite? O gal, kas esate dalyvavę panašiose veiklose, užjaučiate, nes žinote, kiek darbo turėjome atlikti.

Pirmojoje mokymų dalyje (juos vedė Stefanija Jokšaitė ir Žygimantas Kudirka) buvo kalbama apie kūrybiškumą: kas jis yra,  kaip jį reikia ugdyti ir ugdytis. Gimnazistus dėstytojai ragino nebijoti fantazuoti, kurti istorijas, pasakojimus ar atsakymus, kurie gali nesutapti su žmonių turimomis žiniomis. Vadinasi, kūrybiškas žmogus – tai ir drąsus, ir gebantis atsakingai rizikuoti žmogus!

Antroji šių mokymų diena  ne mažiau įdomi už pirmąją. Mokymų veikloms dirigavo režisierius Marat Sargsyan. Susirinkę dalyviai turėjo galimybę linksmai pristatyti šalia sėdintįjį. Vienas išskirtinesnių dalykų buvo tas, jog fantazijos pasitelkimas  ne tik leistinas, bet ir skatinamas. Po nuotaikingo prisistatymo režisierius įdomiai papasakojo apie filmo sandarą, kokie kadrai būdingi bei kaip jie sudaromi, kad paveiktų mūsų, žiūrovų, jausmus. 

Toliau vyko, ko gero, įdomiausia mokymų dalis. Gimnazistai, pasiskirstę į grupes po penkis,  turėjo sukurti dešimties kadrų trumpametražį filmą, o vėliau jį nufilmuoti, tačiau tik vienu kadru. Tai užtruko ne vieną valandą, tačiau rezultatas buvo nuotaikingas ir kūrybingas.

Tai va, tradicinių pamokų iškeitimas į  kūrybinius mokymus nebuvo lengvas laiko leidimas...

Deimantė Lajauskaitė, Greta Litvinaitė, gimnazijos informacijos sklaidos klubo narės
Nuotrauka Ilmos Agajan