KONFERENCIJOS TIKSLAI |
|
Ø Aptarti projekto įgyvendinimo patirtis. Ø Numatyti projekto tęstinumo ir sklaidos galimybes. |
|
KONFERENCIJOS PROGRAMA |
|
9.15–9.55 val. |
Dalyvių registracija ir priėmimas Priekulės I. Simonaitytės gimnazijoje |
10.00–11.15 val. 202 kabinetas
203 kabinetas
205 kabinetas
201 kabinetas |
I-oji dalis – praktinė studija 1 grupė „Atvirkščia pamoka: mąstymo žemėlapių, informacinių technologijų panaudojimo galimybės lietuvių kalbos pamokose“ Liuda Tarleckienė, Dalia Rupčiauskienė, Priekulės I. Simonaitytės pradinių klasių mokytojos; „Mąstymo žemėlapių panaudojimo galimybės 1 klasėje“ Edita Dabulskė, Priekulės I. Simonaitytės pradinių klasių mokytoja;
2 grupė ,,Kalbinio ugdymo plėtojimas naudojant mąstymo įrankius lietuvių kalbos pamokose 2 klasėje“ Violeta Gricenkienė, Vilma Dveržeckienė, Lina Truščinskienė, Priekulės I. Simonaitytės pradinių klasių mokytojos;
3 grupė ,,Lietuvių kalbos mokymas naudojant vaizdinius ir kūrybinius, mąstymą skatinančius įrankius 3 klasėje“ Violeta Venckienė, Ramunė Vaitkuvienė, Ramunė Pikturnienė, Priekulės I. Simonaitytės pradinių klasių mokytojos;
4 grupė „Atvirkščia pamoka. Mąstymo įrankių naudojimas lietuvių kalbos pamokose: praktika ir patirtis 4 klasėje“ Juta Galkienė, Živilė Žmijauskienė, Stasė Greivienė, Priekulės I. Simonaitytės pradinių klasių mokytojos. |
11.15–11.40 |
Kavos pertrauka |
11.40–12.30 val.
202 kabinetas
203 kabinetas
205 kabinetas |
II-oji dalis – praktinė studija 1 grupė Praktinis ,,Atvirkščios pamokos“ taikymas lietuvių kalbos pamokose“ Filmuotų pamokų fragmentų peržiūra ir aptarimas Virginija Stonkuvienė, Nijolė Stonkuvienė, Irena Raudonienė, Lina Laucevičienė, Veiviržėnų J. Šaulio gimnazijos pradinių klasių mokytojos;
2 grupė „Atvirkščios pamokos metodų taikymo sėkmės ir sunkumai dirbant su specialiųjų poreikių mokiniais bendrojo ugdymo mokykloje“ Daiva Dromantė, Alma Krušinskienė, Irena Sireikienė, Edita Jucienė, Aušra Triušytė-Narkienė, Dovilų pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytojos;
3 grupė „Individualūs pokalbiai su mokiniais ir jų tėvais individualiai mokymo pažangai aptarti ir planuoti“ Roma Stanienė, Judita Zaksienė, Dalia Virkšienė, Danutė Galminienė, Plikių I. Labutytės pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytojos. |
12.30–13.10 val. |
Pietūs |
13.10–14.30 val. |
III–ioji plenarinė konferencijos dalis |
13.10–13.20 val. |
Sveikinimas konferencijos dalyviams |
13.20–13.30 val. |
„Projekto tikslų ir uždavinių įgyvendinimas – naujos patirtys ir galimybės“ Ramutė Sirutienė, Klaipėdos rajono švietimo centro direktorė, projekto koordinatorė |
13.30–13.45 val. |
„Mokinių vertinimas, įsivertinimas, tėvų konsultavimas, pagalba ir tolimesni žingsniai gimnazijos bendruomenėje.“ Loreta Kaltauskienė, Priekulės I. Simonaitytės gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui, projekto mokytojo patarėja ir koordinatorė mokykloje |
13.45–13.55 val. |
„Mąstymo žemėlapiai individualios pažangos įsivertinimui“ Danutė Elena Raudienė, Ilona Stonienė, Virginija Milaknienė, Jolanta Gilvonauskienė, Gargždų „Kranto“ pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytojos, projekto konsultantės |
13.55 –14.25 val. |
„Projekto sėkmės paslaptis“ Giedrė Lečickienė, Thinking Organizations direktorė, projekto mokymų lektorė |
14.25–14.35val. |
Konferencijos apibendrinimas ir rezoliucija |