Rinkodaros specialistai sako, jog kai kada pirma turi parduoti problemą, kad parduotum produktą. Turbūt dažnas sutiks, jog malonu ir produktyvu dirbti su mokiniais, kurie mokosi, to nori, klauso. 2015 m. Didžiojoje Britanijoje atliktas tyrimas iliustravo, jog tinkamoje aplinkoje mokiniai gali pasiekti 16 procentų daugiau žinių ir gebėjimų. Žinant skaitmeninės epochos tempus ir tai, jog Lietuva yra tarp keturiasdešimt turtingiausių pasaulio šalių, auga akivaizdus poreikis naujos kartos mokytojų, su nauja mokomąja kalba bei aplinka. Jau kelinti metai tradicine tapusioje kasmetinėje metodinėje sesijoje, Klaipėdos rajono mokyklų flagmane, Gargždų ,,Vaivorykštės“ gimnazijoje, pristatomos idėjos, kaip kuriant virtualias mokymo(si) aplinkas realizuoti šiuolaikiškas pamokas.

Saulėtą rugsėjo 7 dienos popietę Klaipėdos rajono Mokyklų metodinės tarybos nariai (rajono pedagogų metodinių būrelių pirmininkai) susirinko į išvažiuojamąją metodinę sesiją. Ši rudens sesija turėjo keletą tikslų: aptarti ir patvirtinti Klaipėdos rajono švietimo įstaigų metodinės veiklos prioritetus, pasirengti išplėstiniam rugsėjo 18 d. metodiniam pasitarimui ir susipažinti su edukacinių išvykų mokiniams pamario krašte galimybėmis.

Gargždų ,,Vaivorykštės“ gimnazija puoselėdama humanitarines vertybes paminėjo  Europos kalbų dieną. Ta proga, bendradarbiaujant gimnazijos kalbų mokytojams, visoms klasėms organizuojama įvairi edukacinė veikla.

Šiais metais Europos kalbų dienos šventė, organizuota anglų kalbos mokytojų Violetos Jurjonienės ir Ingos Ulonienės, įgijo naujų spalvų. Jai paminėti mūsų mokykloje I-II klasių mokiniai rinko įdomiausius faktus apie Europos kalbas, juos užrašė į lapus ir iliustravo. Kūrybinių darbų paroda, surengta prie aktų salės, sulaukė gausaus būrio smalsuolių.

1. Mokymo ir mokymosi gerinimas (mokinys–mokytojas–tėvai):
1.1. atskirų mokinių pažangos  stebėjimo, vertinimo ir įsivertinimo sistemos tobulinimas;
1.2. mokymosi pagalbos teikimas – orientavimasis į mokinio poreikius;
1.3. aktyvūs ugdymo metodai ir ugdymo turinio integravimas;
1.4. socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas;

2. Duomenimis grįstas ugdymo ir mokymo kokybės gerinimas:
2.1. tarptautinių, nacionalinių mokinių pasiekimų  tyrimų, testų rezultatų, rekomendacijų  ir išvadų panaudojimas;
2.2. mokyklos išorinio vertinimo,  įsivertinimo ir kitų duomenų naudojimas;

3. Pedagoginių darbuotojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas:
3.1. profesinis pedagogų skaitmeninio raštingumo didinimas;
3.2. kolegialaus grįžtamojo ryšio  panaudojimas mokytojo kompetencijų tobulinimui;
3.3. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ryšio su ugdymo procesu užtikrinimas.

Švietimo ir mokslo ministerijos ir  Ugdymo plėtotės centro organizuotos  Metodinės dienos darbo grupių protokolai.

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B1R8hGwlIHNNa3V3M1N3cFFyYTQ